Πολιτική Επιστροφής
Χρημάτων Και Προϊόντων
ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με την εταιρεία ΓΑΝΤΑΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ έχοντας στη διάθεση σας το αποδεικτικό κατάθεσης πληρωμής της παραγγελίας σας και το ηλεκτρονικό μήνυμα(e-mail) που σας έχουμε αποστείλει για άμεση επίλυση του ζητήματος
ΜΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Δεχόμαστε ακύρωση παραγγελίας μόνο σε περίπτωση που η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί από το κατάστημά μας για παράδοση. Στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι ακόμα σε εμάς, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ενημερώνοντας μας και θα την ακυρώσουμε άμεσα επιστρέφοντας σας το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει.
Δεν αποδεχόμαστε ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας μετά την παραλαβή της από τον πελάτη. Επίσης, αν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι ειδική παραγγελία (προσωποποιημένα με χάραξη, ή προσωποποιημένη ετικέτα ή είναι προϊόντα που έχουν βρεθεί/εισαχθεί ειδικά για εσάς) δεν μπορεί να ακυρωθεί η παραγγελία.
Όλες οι επιστροφές χρημάτων γίνονται είτε με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη (σε περίπτωση που έγινε κατάθεση), είτε με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη. Η εταιρεία με ηλεκτρονικό ιστότοπο www.sillogi-sia.gr δεσμεύεται η επιστροφή να γίνεται το συντομότερο δυνατόν. Ανάλογα με τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων και με τις νόμιμες τραπεζικές κρατήσεις, η διαδικασία θα ολοκληρώνεται σε διάστημα 10 εργάσιμων ημερών.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Υπεύθυνος για την αποκατάσταση είναι η εταιρεία ΓΑΝΤΑΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ, η οποία φέρει την ευθύνη αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του.
Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία ΓΑΝΤΑΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την εμφάνιση του ελαττώματος, το οποίο δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις τρεις(3) ημέρες από την παράδοση του προϊόντος.
Είναι ευθύνη της εταιρείας ΓΑΝΤΑΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ να αποδείξει ότι δεν είναι ελαττωματικό.
Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει:
- ή την επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος,αρκεί αυτή να είναι δυνατή και να μην απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες για την εταιρεία ΓΑΝΤΑΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ,
- ή την υπαναχώρηση από την σύμβαση, εφόσον το ελάττωμα δεν είναι ασήμαντο.
Η εταιρεία ΓΑΝΤΑΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ οφείλει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να επιδιορθώσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Η δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή πρέπει να γίνει εγγράφως ή σε άλλο σταθερό μέσο, καθώς το βάρος απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα, το φέρει ο ίδιος. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το έντυπο υπαναχώρησης, που του παρέχει η εταιρεία ΓΑΝΤΑΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ, ή να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη συγκεκριμένη σύμβαση.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Αν η εταιρεία ΓΑΝΤΑΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ δεν ενημερώσει για το δικαίωμα υπαναχώρησης, η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης.
Η εταιρεία ΓΑΝΤΑΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα εντός 5 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Ωστόσο, μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά καθώς επίσης και τα έξοδα αποστολής.